lördag 3 januari 2009

Inredningsplaner

Jaha, skeppet kom och gick den här gången också. Men det gör ingenting, vi satsar på bättre tur det här nya härliga året istället! Under tiden drömmer jag mig bort i inredningsdrömmar för min lillkilles rum. Jag har ju pratat om att göra om - bygga ut helt enkelt. Och den planen är fortfarande på G. Drömmen är helt vita väggar och en fondvägg i vit råspont. Detaljerna vill jag ha i grönt - det är lite av Lilla Hs färg kan man säga. Han har mycket gröna kläder, och jag är personligen ganska trött på det babyblåa till alla pojkar. Visst är det fint, men det är något så traditionellt över det. Så grönt känns fräscht och snyggt och levande, tycker jag.


Bild lånad från Egetrum.se
Bild lånad från Elsas Hem

Vad tror ni om det? Och vad blir snyggast - liggande eller stående panel?
Kram ♥

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Tack för din kommentar hos mig! Det var roligt att hitta hit med så mycket babyinspiration! Själv väntar jag barn nummer 3, har nu knappa 18 veckor kvar...sedan innan har jag en son på 8 och en dotter på 6 1/2. Hoppas att ni snart kan börja planera för er nästa baby!

Ha en skön lördagskväll! Själv ska jag tillbringa den med lite julfirande tillsammans med sambons syster och familj. De blev sjuka lagom till jul så vi har inte hunnit med det innan...

Kram!

Vit Gladiolus sa...

Woooooow!!!!
Kul att du är igång igen!!!!!!
Jaa du jag vet inte om panelen det är nog lika fint......å färgen Grön är ju ljuvlig!!! Jag älskar grönt!!
Kram på dig och god fortsättning på det nya året!!!

♥ Fyra årstider sa...

Önskar bland att man hade en liten igen att inreda till.
Kram Lotta

Lilla huset på prärien sa...

Ja - grönt känns nytt och fräscht! Kör på det :) Flickor skulle ha gult kanske...

Ska kolla vidare lite här på din blogg nu!

/ Jenny

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen & än en gång tack för dina alltid så gulliga kommentarer hos mig - jag blir jätteglad!

Önskar er all lycka detta år med era försök!!!

Kram Jes