onsdag 10 december 2008

Liten uppdatering...

Ojojoj, tiden bara rinner iväg! Här hemma går det lite trögt just nu. Lilla ägget tog sig inte den här gången och vi ser fram emot nästa försök ; ). Lilla H har upptäckt att han kan några steg! Igår väntade han hela dagen med att gå tills mamma M kom hem från jobbet, berättade pappa P på kvällen. Man får nästan en liten tår i ögonvrån när man ser sin lilla bebis växa upp och bli så duktig och stor... Mammahjärtat värker av stolthet. Ovan ser ni förresten en bild på Lilla H som åker Farfars Bilar på Liseberg med just sin farfar. Han tyckte det var urkul!

Jag hoppas inte det dröjer lika länge till nästa inlägg, men det lackar mot jul och då är det hektiska tider både på jobb och hemma. Vad glad jag blev förresten Zinkbaljan, över att du saknade mig ; ).

♥ Kram ♥

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt att han har börjat gå! jag kommer i håg att med första barnet så är varenda ny grej en världshistorisk händelse.

Kram Lisa

Vit Gladiolus sa...

Jaaa :)
Jag saknar dig verkligen!!! Gillar din goa och mysiga blogg!!!
Kram på dig!
Allt kommer att ordna sig!