söndag 9 november 2008

Om oss

Våran lilla familj består som sagt av mig, min man samt min goa lilla son som nyss fyllde 1. Det här året har varit det viktigaste och mest spännande i mitt liv. Att få se det viktigaste man har växa upp till en liten person - det är fantastiskt! Och det är ju självklart att man vill maximera den där känslan ; ). Så nu har vi bestämt oss - vi försöker för en liten fining till! Nu håller vi tummarna den här månaden och hoppas hoppas på det allra bästa! Tills dess tänkte jag ventilera mig här i bloggen samt sukta och längta, samtidigt som jag njuter av vår fina 1:a.

Kram M

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så roligt med en ny bloggerska!
Minns hur man höll på att planera och försökte få barn - sen när man gav upp då ploppade det naturligtvis till.

Håller tummarna för er!

Kram Maud

Jes/Vita villa vila sa...

Å vad spännande med en ny fin blogg att besöka! Hit kommer jag gärna igen - och visst får du länka!! Det är bara roligt vännen!

Kram Jes

Vit Gladiolus sa...

Åhh kul att du blivit med blogg ;). Jag tittar hit flera gånger, kika gärna in till mig!
kram Zinkbaljan