söndag 16 november 2008

Inspirerande nursery

Bilder lånade från hgtv.com

Titta på det här underbara barnrummet! Det är så roligt att fundera i olika banor i planeringen kring ett barn, och att fundera kring barnkammaren är en sådan rolig sak. Visst är det härligt inrett med mjuka lugna färger? Jag är nog inne på mer vitt som bas, men jag vill nog också få in lite grönt... Jag hinner ju ändra mig massor med gånger innan det är dags eftersom jag inte är gravid än, och annars får jag kanske ta tag i Lilla Hs rum. Fast det är jag ganska nöjd med just nu... : )
Kram M

4 kommentarer:

Livets njutning sa...

Hej! Tack för dina rara ord hos mig. Äntligen har pencillinet gett verkan. Nu är W äntligen frisk och mycket piggare. *peppar, peppar*

Vilken mysig blogg du har. Fick tårar i ögonen när jag läste om din förlossning. Jag hade också en jobbig graviditet med W.

Visst är barn underbara. :)
Hoppas ni får en mysig dag idag.

Kram Jenny

Gårdsromantik sa...

Vilken underbar barnkammare - vad roligt att få planera för ett barnrum.

Kram Maud

♥ Fyra årstider sa...

Mina barn är stora nu...så deras rum ser alltid förfärliga ut i mina ögon.
Kram Lotta

StrandviksVillan sa...

Hej och tack för kommentaren hos mig!
Det är en väldigt intim blogg du har ;) men jättemysig och du kommer säkert få många besökare i samma situation. Vår 3:a blev till den 23.12!
Ha det bra och stort lycka till!
Anki